недеља, 8. март 2015.

Make My Week☺ #What I do When I Have a bad Day

Hello ljudi moji! Evo mene sa novim Make My Week postom!☺ Ove nedelje ću vam pokazati šta ja radim kada imam loš dan.☺

-Make your comfy spot
Prvo i najvažnije, imaj svoje udobno mesto u sobi u kojem češ se osećati bolje i prijatnije! To može biti jedan ćošak u koji ćeš staviti udobno jastučence ili fotelju sa tvojim omiljenim, mekim stvarima. Imaj u blizini tog mesta nešto što te uveseljava, nešto tebi važno. Poigraj se malo u pravljenju svog posebnog mesta, ako ga već nemaš! Evo mog mestašceta, zajedno sa nekim idejama sa neta:
 My little place!♥☺



-Photo album
Možda ovo zvuči malo glupo, ali album sa fotografijama će ti dosta pomoći da što lakše pređeš preko lošeg dana. Pogotovo ako u njega stavljaš najlepše uspomene iz ranog detinjstva ili neke smešne događaje koji su ti se desili, a koje je neko uslikao(dešava se;-)). Ako još uvek nisi sama napunila album sa slikama koje tebi mame osmeh na lice, šta čekaš!

-Something that smells nice
Da, da...lepo si pročitala, lepi mirisi i te kako mogu da ulepšaju dan. Da li je to tvoj omiljeni parfem, sveća, labelo...nije bitno. Ja lično obožavam novu kremu koju sam kupila iz Avona, koja će se naći u sledećem postu!
 -Chocolate
Ne znam za vas, ali meni čokolada uvek popravi raspoloženje! Posle jednog, dva reda moje omiljene čokolade sa keksom sve bude bolje!
 -Your diary
Ovde nema šta mnogo da se kaže. Tvoj dnevnik sa lepim uspomenama će ti možda biti dovoljan! Po mom mišljenju dnevnici su samo za upisivanje nekih lepih događaja u svom životu! Njih pišemo da bi ih kasnije čitali i ulepšali sebi dan! Ako si jedna od osoba kojima je lakše da pišu loše događaje kako bi ih pre zaboravili, preporučujem ti da nabaviš još jedan dnevnik za pisanje samo njih. Njega nemoj čitati samo piši u njega!☺

Mislim da je to, to, za sad☺! I hope you liked it!☺ Vidi mo se u sledećem postu! Byeee!♥♥♥

14 коментара:

  1. Анониман8. март 2015. 12:38

    Super post! Volela bih da napravim svoje malo mestasce :)).

    sonjastojiljkovic123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti! Obavezno ga napravii! Ukrasi ga kako voliš...može ti poslužiti kao mesto za učenje ili za oraspožavalje!♥♡♥♡♥♡

      Избриши
  2. Predobre slike jel sa We heart it-a?
    feshalafashion.blogspot.com/?m=1 Piseti moj blogic..

    ОдговориИзбриши
  3. Super post, lepe idejice. :)

    Giveaway na blogu : fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan postić, i vrlo lepe ideje. Tako nekako i ja sebi ulepšavam dan kada je loš. Volim da čitam knjigu uz čaj, eto to mi je omiljeno :)

    Novi post na blogu ---> girlyworld07.blogspot.com
    - Danijela ✿

    ОдговориИзбриши
  5. Fantastičnoo. Sve ideje su savršene.. Ja isto koristim neke od ovih ideja.
    Na mom blogu je Q&A, pa ako te nešto zanima postavi mmi pitanje
    suzanas1.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Meni jako pomaže kad gledam slike,pogotov slike moje sestre i mene kad smo bile male :) to me uvek razveseli.Odličan post ♥

    Poseti moj blog i učlani se ako želiš: lovelifewithemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши