среда, 11. март 2015.

Recenzija♥ Avon care Glycerine hand and nail Cream

Ćao moje drage lepotice!♥☺Evo mene opet, valjda nije dugo prošlo!  Ovog puta imam još jednu recenziju za vas, kao što sam vam i obećala u prošlom postu. Radi se o jednoj savršenoj kremi za ruke...
 Ova krema me je prvo privukla svojim fantastičnim mirisom jasmina. Ja ne mogu opisati koliko je to savršenoo! Nije previše jak, a ni slab, baš taman. Miris prilično dugo ostaje na rukama posle nanošenja. Ne mogu vam tačno reći koliko jer nisam jedna od osoba koja ima strpljenja za to.
Što se tiče pakovanja, mislim da je totalno preslatko! Roze sa cvetićima jasmina (valjdaXD). Nije toliko praktično, dolazi u izduženoj tubici, koja prilično ide uvis. Sadrži 100ml proižvoda.
Ako nekoga zanima šta piše na poleđini, slikala sam za vas(ali čisto sumljam da neko to čita na sliciXD).
E, sad prelazimo na zanimljivi deo.☺ Kako ova krema neguje ruke i nokte. Mogu vam reći da sam na mojim rukama primetila velike promene odkad je stavljam. Delovi na rukama su mi bili potpuno suvi, pa sam tragala za nekom dobrom kremom i izgleda da sam je promašla.☺ Ruke su mi sada 100 puta mekše nego što su bile. Za nokte nisam primetila neku promenu, a i kako bih kad ih grickam i uništavam svaki dan!☺☺☺
Sada su na redu ocene:
Miris:10/10
Pakovanje:10/10
Praktičnost:8/10
Trajnost:9/10 (nisam tačno sigurna, ali neka bude 9☺)
Ponovo kupujem:Yesss!☺♥♥♥

Ova recenzije je sada zvanično završena, haha. Nadam se da sam detaljno opisala ovaj proizvod i svima ga od srca preporučujem! See ya next time!♥☺

8 коментара: