уторак, 17. март 2015.

Make My Week!☺ #Picture Wall


Hej, drage moje! Posle dugog razmišljanja o čemu da vam pišem u novom MMW postu, odlučila sam da napravim DIY inspiration wall art!

Osećala sam se inspirisamo za crtkanje i ukrašavanje pa sam se bacila na traženje slika na netu i pronašla neke savršene!

Za sve vam je potrebno:
-bojice/flomasteri/tempere/voštane boje
-marker
-dobro raspoloženje
-mrvicu talenta za crtanje
-inspiracione sličice
-slobodan zid

#Dream catcher

Moja omiljena sličica od gomile i na koju sam najviše ponosna kako je ispala! Pre svega me je inspirisalo to što piše na slici. So preeetty!☺♥
 Prava slika...

#Minion WTF?

Ne znam zašto, ali ova slika mi je jednostavno preslatka! Mnogo mi se sviđa Minion (iz filma "Grozan Ja")! I na ovu sliku sam takođe vrlo ponosna!
Prava slika...

#Shine like a Diamond

Ovo je jedna, da kažem, obična slika koja je ispala tako dobro! Natpis sam sama smislila jer me je vrlo podsećalo na Rihanninu pesmu "Shine bright like a Diamond", samo što u tom trenutku nisam mogla da se setim kako se piše BRIGHT  i onda sam ga skratila za jednu reč x-d.
Prava slika...

#I LOVE SLEEP

Ova slika me baš opisuje, pošto ja obožavam da spavam. Ali ko ne voli!? Mislim da je ova slika za sve savršena!☺
Prava slika...

#MEOW!

Preslatke mačkice, ko bi mogao da im odoli!? Ja ne sigurno! Zato su se i našle na mom zidu! Mislim da se savršeno uklapaju uz ostale sličice.♥☺
Prava slika...

 #Lips

Jednostavno, ali vrlo lepo izgleda! Dopala mi se na prvi pogled.☺
Za ovo nemam pravu sliku, jer sam je slučajno obrisala sa kompa.

#Bee free

Našta preterano, dobar natpis i ptičice!☺
Prava slika...

#Infiniti Love

Još jedna jednosatavna, ali prelepa sličica. Malo sam preuredila i dodala srculenca!♥
Prava slika...

#Miki i Koko♥

Naslikala sam moja dva papagaja i stavila ih tu sa ostalim sličicama. Niko neće iskoristiti moje ljubimce za wall art, ali možeš naslikati svog ljubimca, ako nemaš ljubimca možeš nacrtati svoju omiljenu životinju!☺
Miki i Koko♥♥♥

To je to što sam vam spremila za ovaj post! Ako vi dobijete inspiraciju i napravite svoj wall art, volela bih da ga vidim! Šaljite mi slike na mejl: prettygliter7@gmail.com
Vidimo see!☺ ♥♥

24 коментара:

  1. Hvala sto si posetila moj blog. Pratim te sada preko GFC, nadam se da ces uzvratiti. :)
    Inace, super crtas, dobro si odradila sve slicice. :)

    http://gospodjicamrvica.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Prelepo si nacrtala prvu sliku, a ni ostale nisu loše, lepe su svakako. Preslatki papagajčići. :D

    ОдговориИзбриши
  3. Umetnica mojaa😊❤❤❤
    Sve slike su SAVRŠENEE! ☺😉😍😘❤❤
    Miki i Koko-preslatkii😆❤❤

    ОдговориИзбриши
  4. Odlican post.Bas lepo crtas.:-)
    http://everytteens.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Sladak post:D

    Prati moj blog, naravno ja uzvraćam :D
    http://milasindinka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Odlicne ideje!
    Poseti moj blog,uclani se ja sam se uclanila kod tebe --- http://sofija1837.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Super post! Prelepo crtas i mnogo mi se svidjaju crtezi! Kada bih ja znala tako da crtam..... hahaha XD! ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala!❤❤☺
      Haha, ali sigurna sam da ti imaš neki drugi talenat!☺☺☺

      Избриши
  8. Odličan post , zanimljivi crteži. Dala si mi ideju za print na posterima. :)

    P.S. Novi post na mom blogu:
    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala!
      Drago mi je da sam ti dala ideju!
      Odmah gledam novi post!❤❤☺☺☺

      Избриши
  9. Aah, crtezi su super! Planiram da napravim kolaz od ramova na zidu, tako da mi je dobro dosao ovaj post! :D

    ОдговориИзбриши
  10. Odlična ideja i crteži su predivni ♥ nominovala sam te za The Liebster award da pogledaj moj zadnji post i vidi pitanja :)

    lovelifewithemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Super ideje.. Crteži su neverovatni
    Nominovala sam te za nešto, pogledaj o čemu se radi
    http://suzanas1.blogspot.com/2015/04/the-liebster-award-tag.html

    ОдговориИзбриши
  12. Najvise mi se svidja ovaj sa Dream Catcher-om . Divni su crtezi ♥

    Novi post -> katherinefashion24.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Bas si se potrudila,svaka cast:-) <3
    I evo pogledaj moj blog i uclani se,ako zelis http://blogblogaha.blogspot.com/ :-)

    ОдговориИзбриши
  14. Jaoj, baš je slatko! *-* Poseti naš blog i učlani se ako želiš, mi smo se učlanile kod tebe!

    ОдговориИзбриши