петак, 23. јануар 2015.

GBTSWS #Decorate your Locker

Uff, namučila sam se tražeći lepe sličice na netu. Ali mislim da su sad kompletne i da za svakog ima ponešto. Iako je ovo predviđeno za ormariće možete iskoristiti neku ideju za ukrašavanje sobe ili bilo čega drugog.☺Lets begin!!!♥☺♥
Moj je običaj da najbolje ostavim za kraj, ali ovoga puta to moje pravilo smo zaobišli. Jedva sam čekala da vam pokažem ovaj cool ukrašen ormarić. U njemu ima sve što ti treba za školu. Make up bag, malu tablu za pisanje obaveza, muzika, cute doughnut notebook i mali pingvin privezak, i naravno knjige.
A i ovaj mi je baš sladak. Njegov stil su nežne, pastelne boje. Kod ovog ormarića najviše mi se sviđa tepih. Znam i meni je čudno, tepih za ormarić u školi. Pogledala sam nekoliko videa na YouTube-u i začudila sa, ali istovremeno mi je slatko i neobično.☺Ima sličnu tablu sa markerom kao prethodni, koja mu dodaje više šarenila.☺
Cool ukrašeni papirići sa porukama ili obavezama čine ovaj ormarić posebnim. Tu su i sličice, kafa, make up bag...Ovaj ima i postolje zelene boje koje ti omogućava da staviš knjige i gore i dole, to jest pravi više prostora. Vrlo praktično i ima ih u raznim bojama.♥
...a ovi su za tri različita tipa osoba. Prvi je nerdy ili štreberski. Napunjen do vrha raznim stvarčicama☺ Drugi po redu je više girly. Za prave devojčice. Ceo roze sa ogledalcem i porukicama. Poslednji je sporty. Pun sportskih stvarčica: dresovi, lopta i cool wall paper omiljenog tima.☺

Na kraju krajeva ormarić je vaš, lični, tako da ga možete ukrašavati vašim omiljenim stvarčicama, posterima...
Every thin you need for your locker:
1.knjige i sveske(naravno)
2.sjaj za usne, malo ogledalce i mini četka za kosu(možeš, a i ne moraš)
3.žvake, ako u vašoj školi nije dozvoljeno onda, mint bombone(za lep i svež dah)
4.rezervna olovka i gumica(ako zaboraviš pernicu)
5.gumica za kosu i šnalice(za fizičko)
6.malu užinicu:čokoladica, bombone, smoki...(ako ogladniš)
..........................♥

Tips for School:
Sad će, još malo, sezona testova. Ićiće komtrolni za kontrolnim i tada se svi uspaniče i pod stresom su. Ti ne budi! Nemoj učiti kampanjski(samo za komtrolni, reč moga tate!☺) nego se spremaj za svaki čas. Samo se spremaj na vreme, ne paniči i budi sigurna u sebe. Onda ćeš sigurno dobiti ovu ocenu dole.
Nadam se da su vam se ove ove ideje dopale. Pogotovo opsesivnim dekoraterkama...haha, šalim se.☺ Vidi mo se sledeći put. Kissssss...♥

20 коментара:

  1. Ideje su predivne. Sve su savršene i stvarno bi bilo red da malo sredim moj ormarić. Ova poslednja gde su 3 različita tipa ormarića mi se mnogo sviđa ali su kod nas ormarići mnogo manji. Ipek je prva ideja nalbolja. Samo ne znam kako su na prvoj ideji postavili ovu policu ali stvarno je predobra. <3 <3 <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti!!!♥
      I meni se najvise svidja prva, ali mislim da ta polica ima u ormaricu, da je niko posebno nije postavljao kao na trecoj slici.☺♥

      Избриши
  2. Sve ideje su divne. U stvari svi tvoji postovi su predivni!!! <3 <3 <3

    ОдговориИзбриши
  3. Odlicne ideje. Imam u skoli svoj ormaric, ali je nedovoljno obezbedjen i zao mi je da ulazem novac ako znam da ce mi to neko verovatno ukrasti. Jos kad je Bethany izbacila video gde uredjuje svoj ormaric sam se zaljubila u takvu vrstu dekorisanja, medjutim u mojoj skoli nije moguce napraviti tako nesto iz gore navedenih razloga... :)


    girlyworld07.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Isto je tako i u mojoj skoli, ali volim ovu vrstu dekorisanja.☺
      Nema nista bez Bethany, najbolja je!♥♥

      Избриши
  4. Odlican post uradila sam onaj tag za koji si me nominovala pa pogledaj http://alexandraworld15.blogspot.com/ ♥

    ОдговориИзбриши
  5. Pratire mee: http://djt7.blogspot.com/ ♥♥♥

    ОдговориИзбриши
  6. Super post i super blog. Svida mi se. Tek sam te otkrila. Slijedim te, možeš li ti mene, pls. Vidimo se na blogovanju. Kiss

    http://mylovelyfashionbih.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Super post. Jako mi se svida. :)

    http://amyfashion18.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Mogu ti reći, doličan post. Dala bih ti savet da ti slova budu veća, jer je malo teže za čitanje i zbog samog fonta. :) Odličan dizajn bloga. :)

    Posetite moj blog i zapratite me ako želite:
    http://shineperfection.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, potrudicu se da na sledecem postu slova budu veca!♥
      Pratim tvoj blog i mnogo mi se dopada!♥☺

      Избриши
  9. Super je blog. Izgled bloga je super. Možeš li napisati tvoju e-mail adresu, moram nešto da te pitam
    http://suzanas1.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Savjeti su odlicni, ali ,na zalost ja u mojoj skoli nemam ormarice :(
    Posjeti moj blog http://smthlikeadream.blogspot.com/ :) <3

    ОдговориИзбриши