среда, 21. јануар 2015.

GBTSWS #Clothes for School

Zdravo moje lepotice!!! Nastavljamo dalje! Danas je meni drugi dan škole, a već imam 8 izpredavanih lekcija, gomilu domaćeg, a čak sam imala i jedan kontrolni. Nadam se da svima nije ovako počelo drugo polugodište! ☺
A sad prelazimo na temu novog GBTSWS posta. Ovaj će biti o odeći za školu. Biće kombinacija za celu nedelju, a i za vikend učenja.☺☺☺

  • Monday

 Posle raspusta lenčarenja i uživanja mora doći ponedeljak. Navikli smo se da nam bude udobno i toplo. pa zato predlažem casual outfit za prvi dan. Udobno,a izgleda tako cool!
  • Tuesday
Za utorak moze isto casual, ali bi moglo to podići na viši nivo. Preslatka ogrlica i cool čizmice daju ovoj kombinaciji prefinjen izgled, a da ne spominjem božanstveni, tamno crveni infinity šal!♥♥♥

  • Wednesday
E, sad bi već mogli da pokažemo svoju cool i fashion stranu, hihi! Savršena, light wash košuljica, tamne farmerke, braon čizmice i , naravno, neki cool aksesoar! (Sad sam primetila da se u svim dosadašnjim kombinacijama imaju crne pantalone, hehe. Ne zamerate, jel?)

  • Thursday

 Sledeća kombinacija mi je baš slatka. Preslatki, crni kaputić nisam mogla da izbegnem. Kao ni sivu majičicu sa macom (=^* I*^=)

  • Friday
Mislim da je ova najlepša kombinacija, a vi? NY majica/džemperić (Nisam sigurna šta je☺) i mustache minđušice, nema lepšeg. Ne tako casual i ne tako stilesh, PERFECT!♥☺

  • Weekend♥♥♥
Spojeni obični komadi odeće i zajedno izgledaju super cool. Black and wight look je sad popularan. Super je za Study Party ili odmaranje posle učenja u kafiću sa drugaricama.☺

Na samom kraju smo, još samo ostaje Tips for School koji će biti na kraju postova ove serije. Ali pre toga želim da kažem da ne znam stvarno šta je samnom i sa šalovima/infiniti šalovima. Obožavam ih, nadam se da se neljutite zbog opsesije.☺☻☺☻
Tips for School:
 Ne shvatajte učenje kao teško ili da smara, usredsredite se na ono što učite i videćete da će vas posle nekoliko puta čitanja interesovati više nego na početku. Učenje uz muziku, pijuckanje umirujućeg čaja, miris omiljene sveće nekim ljudima pomaže da se skoncentrišu, možda tebi nešto od ovoga odgovara!♥

10 коментара:

  1. Post mi se jako svida. Outfiti su odlicni a najvise mi se svida za srijedu. Sve je super :)

    http://amyfashion18.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Prva i druga kombinacija su mi prelepe, jako dobar post :)

    Poseti moj blog i učlani se ako želiš : http://march-baby-dreamer.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Post je superiška....najvise mi se dopada kombinacija za petak <333

    ОдговориИзбриши
  4. Super post, baš slatke kombinacije.

    xx

    POSETITE MOJ BLOG I ZAPRATITE ME : fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши