понедељак, 19. јануар 2015.

Novi Dizajn

Kao što vidite promenila sam pozadinu na blogu. :-D
Htela sam da bude nešto drugačije. Slika mi se jako dopala, a nadam se da se i vama sviđa.
 Takođe sam promenila ime bloga. Više nije Milicas beauty tips, sada je Milicas Tips! Ime mi se nije slagalo uz ono što pišem, a sada mislim da je ok. Adresu nisam promenila da vas nebih zbunila.
Napišite mi u komentarima kako vam se sviđa novi dizajn!!!<3


A SADA VI GLASATE ZA SLEDEĆI POST SERIJE GOING BACK TO SCHOOL WITH STYLE:
Nail art for School
Chlotes for School
Decorate your locker
Hair Styles for School
Healthy Lunch after School

4 коментара:

  1. Lep je mnogo!Jako mi se svidja izgled!Vidim pocela si sa blogovanjem skoro,pa ako ti treba savet javi se moj mail pufnicapufi@gmail.com
    Lepo pises postove!Sao tako nastavi!Zapratila sam te,mnogo bi mi znacilo da ti mene
    http://janaxxbhdreamers-coul.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Super je. Pa, možda da sledeća tema bude: "Decorate your locker"
    http://macteagirl.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
  3. odlično ,sviđa mi se,ali baš ..i ja sam već 2 puta mjenjala ime bloga ali ovaj put zasigurno mi ostaje ovakvo ime,ali isto kao i ti nisam mjenjala adresu bloga ,heh' :) ja mislim da bi sljedeća tema trebala biti :Healthy Lunch after School ,haha pošto razmišljam da mršam :/

    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma (ako imaš vremena posjeti moj blog stvarno bi mi značilo <333 )

    ОдговориИзбриши
  4. Jako mi se svida novi dizajn. Voljela bi da lsjedeci post bude Chlotes for School.

    http://amyfashion18.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши