недеља, 18. јануар 2015.

Going Back To School With Style

Raspust prođe, škola dođe. Čeka nas još jedno polugodište testova, lekcija i nastavnika. Za vreme ovog raspusta organizacija mi nije išla baš najbolje. Zato sam rešila da se za školu malo potrudim. Pokazaću vam moje metode,a biće i ulepšavanje pribora!
ORGANIZATION:
Organizacija za školu je najbitnija. Moraš uvek znati kad su ti testovi i koji domaći imaš. Imam da vam pokažem moje ideje za dobru organizaciju.


Moj kalendar u ormaru!!! Veoma mi pomaže u organizovanju vremena. Napravila sam ga od samolepljivih stikera. Mada sam morala da ih pričvrstim lepljivom trakom, tako da će bilo šta poslužiti.:-)

Ako ne želite da pravite kalendar, imam drugu opciju za vas. Prosto kupite planer ili napravite jedan od sveske, kao ja. Planer će vam možda više pomoći. U njemu možete bisati mnogo više stvari. Može poslužiti kao dnevnik ili raspored postova, ako imate blog.

Organize your School stuff:
Imam par idejica o organizaciji i ulepšavanju pribora!
Dosadile su mi kupovne čaše za olovke pa sam odlučila da napravim jednu kako ja želim.
Treba vam:
tegla, so, glitter, alatke za ukrašavanje:-)
Operite teglu i skinite nalepnicu, ako ima na vašoj. Napunite teglu solju, od prilike malo više od pola. Zatim preko sipajte vaš glitter i pomešajte. I na kraju se bacite ukrašavanju.

Imam razne, obične hemijske koje mi se vuku po kući i ne znam šta ću sa njima. Rešila sam da ih doteram lakom za nokte. Uradila sam prugice, tačkice i chevron print. Sve što vam treba je lak, čačkalica i malo strpljenja.:-)

INSPIRATION:
Dok učimo treba da imamo malo inspiracije oko sebe. Evo šta mene inspiriše!
 Lepo je imati ram sa pozitivnom porukom pored mesta na kome učite. To će vas još više podstaći!
 Može i ovako:
Možda vas više inspiriše beauty and fashion kolaž. Zabavite se dok ga pravite, a kasnije će vam mnogo pomoći!
Ako ne želite inspiraciju u vidu ramu, možete da uradite i Wall Art!:-D

Beauty in School:


Sve volimo da i u školi bude sve uredu i da ima malo sjaja. Moja torbica u kojoj nosim sve što mi je potrebno od make up-a. Baby Lips Chery Me i dva sjaja. Vi takođe možete da ubacite mini četku za kosu.:-)

This is the end! Nadam se da vam se dopalo! Ovaj post je započeo seriju postova koje ću objavljivati o školi! Vi glasajte za sledeći post:
Nail art for School
Decorate your locker
Hair for School
Clothes for School

11 коментара:

  1. Predobar post! :)
    Prijavi se na nas blog ako zelis: http://cornerr13.blogspot.com/#_=_ ♥

    ОдговориИзбриши
  2. Super post, drago mi je sto koristis sopstvene fotografije. :)
    Ova ideja oko organizacije mi se jaako dopada! :D

    Poseti blog i uclani se ako zelis:
    girlyworld07.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Ideja za organizaciju mnogo mi se dopala. Probacu da uradim neke od ovih svari. Za sljedeci post glasam za Clothes for School :)

    http://amyfashion18.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Sviđaju mi se ideje. Iskoristiću neku. Sledeća tema za post neka bude: "Decorate your locker"
    http://macteagirl.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
  5. Organizacija je superiška <33
    Mi biramo da napraviš postove na sve teme koje si predložila, jer su stvarno originalne i interesantne<33

    ОдговориИзбриши
  6. Glasam za Hair for school.,inače odlično. Originalne ideje, sve 5.

    http://mywayblogdreamer.blogspot.com/ <--- posjeti i ti moj blog i učlani se ako hoćeš.

    ОдговориИзбриши