недеља, 25. јануар 2015.

GBTSWS #Nails for School

Uz lepe kombinacije iz predprošlog posta moramo imati lepe, ali umereno sređene noktiće. Za školu su najbolje svetlije boje sa malim detaljima u vidu tačkica, stikera ili vaše kreacije.
Preslatki tačkasti noktići. Ovo su moje dve omiljene boje. Posebno mi se sviđaju izokrenute boje na domalom prstu(znate na šta mislim☺). Mislim da su savršeni za školu. Neće privlačiti pažnju nastavnika, što je najbitnije!☺
Baby Pink, obožavam i ovu boju. Mislim da fantastično ide uz ove lasta (ili šta su već XD). Crna boja ističe laste, ali ne previše zbog roze koja je balansira.
Okej, znam šta sam rekla na početku ali nisam mogla da odolim. Nebi bili School Nails bez ovog dizajna. Super su za one u čijoj školi dozvoljavaju lakiranje noktiju. Nažalost u mojoj ne dozvoljavajuojoj malo jače, tamnije i drečavije boje.:(
Skroz ludi i zanimljivi dizajn na ovim noktima. Predstavlja školsku tablu. Efekat krede je totalno postignut. Ne znam kako im je to uspelo, ali je skroz cool!
Ni ovo nisam mogla da odolim, a da vam ne pokažem. Svi znate šta ovo predstavlja.☺Svačijeg dobrog prijatelja, Facebook-a! Ne verujem da će neko iskoristiti ovo za školu, ali su fantastični! Pravi nail look za zavisnike facebook-a!♥

School tips:
Verujte i mene mrzi, ali ako legneš ranije ni ustajanje ti neće biti teško. Svi kažu bolja je druga smena, možeš duže da spavaš. Ali, po meni, je najbolja prva smena. Samo razmisli koliko ćeš vremena imati posle škole. Druženje, zezenje, učenje, komp, TV...i još mnogo toga! Sa tim razmišljanjem mi je uvek lakše da se probudim!♥♥♥
I jedna slikica za kraj koju sam htela podeliti sa vama!♥
Nadam se da vam se svidelo! Za svedeći post ove serije će mo imati frizurice! Vidimo se za neki dan!♥♥♥☺☺☺

17 коментара:

  1. Dobre ideje, mada ja vise volim jednobojne nokte :)

    Posetite moj blog: http://runa-luna-blog.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post...pratim te,znacilo bi mi kada bi posetila moj blog i zapratila me...* :D
    http://sofija1837.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Thank you!♥☺
    Of course I will follow you back!☺

    ОдговориИзбриши
  4. Prvi manikir mi se najviše dopada. Obožavam takvu laganu plavu boju, a Essie lakovi su odlični! Stoje i po 5 dana na noktima, bez top coata, ali biće u jednom od narednih postova reči o jednom od njih. :)
    Pratite nas <3

    girlyworld07.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, obožavam takve plave nijanse. Nisam znala da Essie lakovi toliko dugo stoje na noktima. Hvala ti, sad ću sigurno da kupim neki!!!♥☺♥

      Избриши
  5. Kjutiic, obozavam da ukrasavam nokte i kupila sam sebi ceo set za izlivanje i nadogradnju tako da sad radiim :D

    Pogledajte i moj blogg ---------------> http://bartalove.blogspot.com/ ♥♥♥

    ОдговориИзбриши
  6. Divan post! Jedva cekam sledeci.... <333

    Posetite moj blog: http://djt7.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Odlican post. Nokti mi se bas svidaju pogotvo prvi. Kupila sam essence nail art duo stylist uz pomoc kojeg cu moci napraviti takve nokte. Bas je super.

    http://amyfashion18.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши