четвртак, 5. март 2015.

Bliži nam se 8. mart!♥☺


Da baš tako, a ja još uvek prebacujem po glavi nove ideje koje mi se čine idealne da poklonim svojoj mami ili omiljenoj nastavnici. Na kraju ni jedna nije dobra, ali ću zato za vas napisati nekoliko ideja i pokazati vam jedan DIY iznenađenja! Let`s do this!

#Pokloni
Što se tiče poklona za moju majku nikad ne znam šta bi joj se stvarno svidelo! Ali bilo šta da joj poklonim njoj će se svideti...evo nekih malih predloga!☺♥
-Cveće!
To je najbolja ideja za žene. Odabereš omiljeno cveće osobe kojoj si namenila da pokloniš. Ruže, kreativna korpica, nešto lepo ukrašeno, dovoljno je.
-Napravi kolače, torte...
Mmmm, šta ima još bolje nego nešto slatko! Izabereš najomiljeniji kolač koji ta osoba voli, i jednostavno napraviš ga! Možeš dodati neki svoj specijalni detalj, promeniti nešto u receptu, ukrasiti...varijante su neograničene!

Moj omiljeni cheesecake!!!☺♥
-DIY☺♥
Najbolja varijanta jeste napraviti neku svoju kreaciju za dragu osobu. Seti se nečega što vas povezuje i stavi to na papir. Ako praviš čestitku za nastavnika, tema može biti predmet koji predaje. Što me podseti za DIY iznenađenje:
Radi se o čestitci za nastavnicu geografije. Uzela sam da pravim sestri, Tei koja isto ima blog(Posetite ga mnogo bi značilo i njoj i meni: http://macteagirl.blogspot.com/), čestitku za njenu razrednu. Imala sam savršenu ideju, ali nisam znala kako ću je realizovati. Na kraju je ispala fantastično i morala sam da je podelim sa vama.
Ako i vaša razredna ili omiljena nastevnica predaje geografiju sve što vam treba je: tempere, makaze lepak, papir i srebrni marker... U pozadini nacrtaj galaksiju koristeći plavu, ljubičastu i belu temperu. Na drugom papiru nacrtaj ružu i oboj je po želji. Zalepi je i napiši "Srećan 8. mart". Unutra napiši poruku po želji. To je to. Vrlo lako!

#Proslava
Uhhh, ovde imaš dosta varijantii. Izaberi omiljeno mesto te osobe, izvedi je na piknik, pozovi dosta rođaka i prijatelja i proslavljajte kući. Bitno je samo da sve lepo ukrasih.







To je to za ovaj post. Nadam se da vam se sve svidelo. Volela bih da vidim šta ćete vi pokloniti mami za Dan žena ili možda kakvo joj iznenađenje spremate. Pišite mi na: prettygliter7@gmail.com
Ćaos svima!♥♥♥

14 коментара:

  1. Pošto ove godine 8. mart pada u nedelju, neću ništa kupovati razrednoj i nastavnicama, već ću spremiti nešto za mamu. Plan je da joj sestra i ja upakujemo neki poklončić koji smo joj spremile u neku ukrasnu kutiju, napravimo doručak i kupimo joj cveće. Nadamo se da će joj se dopasti.
    Btw, odlične su ideje stvarno. Nadam se da će se tvoja mama oduševiti kada joj prirediš lepo iznenađenje u nedelju :)

    girlyworld07.blogspot.com
    - Danijela ✿

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Super vam je ideja! I ja se nadam da ce se tvojoj mami dopasti to sto ste joj ti i tvoja sestera pripremilee!♥☺♥

      Избриши
  2. Osmi mart je u nedelju tako da nastavnicima ne uzimam nisa ali mami spremam nesto a ovaj post mi je pomoga sto se tice ideja.♥
    Odlicno je♥
    http://ksenijalukic79.blogspot.com/ Novi post,ako zelis pogledaj♥

    ОдговориИзбриши
  3. http://jelenabeutandlifeblog.blogspot.com/
    http://uimepraveljubavi.blogspot.com/
    posetite moje blogove i zapratite, vama je to samo nekoliko klikova misem a svakom novom blogeru puno znaci!
    odlican post!

    ОдговориИзбриши
  4. Extra, mislim da cu iskoristiti neku ideju sa tvog posta ❤❤❤❤

    ОдговориИзбриши
  5. Super post draga, kao i cijeli blog :) <3 Učlani se na moj http://fdiarybyz.blogspot.com/ ako već nisi :*

    ОдговориИзбриши
  6. Odlicne ideje :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Hi hi... :) Savršene ideje.
    Razrednoj se mnogo svidela čestitka koju si napravila. <3

    ОдговориИзбриши