понедељак, 2. март 2015.

☺Food☺

Hello, drage moje! Danas ćemo pričati o svima omiljenoj temi, hranii! NJAM!♥♥♥☺☺☺

#HRANI SE ZDRAVO
Svi bi trebalo da se hranimo zdravo. Neko manje, neko više, a neko nikako. Ni ja se ne mogu pohvaliti da se hranim najzdravije, ali se trudim. Probam da izbacim brzu hranu, jedem više povrća i voća. I ti probaj što zdravije da se hraniš. Napisaću vam šta treba da izbacite, a šta više da jedete:
-izbaci brzu hranu
-jedi manje slatkiša i slaniša
-što manje testa
-nemoj jesti na brzinu (uvek odvoj dovoljno vremena za obroke)
-jedi 5 puta dnevno (doručak, ručak, večera i 2 užine)
-za užinu možeš jesti voćnu salatu i razne druge poslastice od voća
-unosi što više tečnosti tokom dana (tako ćeš biti sita i preporučujem ti da pre svakog obroka popiješ jednu čašu vode da se ne bi prejela)
-nije poželjno da skroz izbaciš slatkiše, posebno ako se baviš sportom
-izbaci kupovne sokove pune šećera, bolje napravi ceđeni od pomorandže ili limunadu☺
-nikad nemoj jesti voće odmah pre ili odmah posle jela

#Moja omiljena hrana!
*Doručak
Ujutru najviše volim da pojedem nešto lagano, ali može da dođe u obzir i nešto malo teže. Pa da vidimo šta ovde imamo!☺♥
 Pancakes♥
 Fruit and cereal☺
 Healthy sandwich☺♥
*Ručak
Ručak mi je omiljeno doba dana, ali moram priznati da sam u vezi njega mnogo probirljiva. Ne volim boramiju, spanać, brokoli, kuvani kupus, pasulj...mogu reći skoro sve kuvano!
Spaghetti
 Stake and potato chips
Chicken salad
*Večera
Za večeru ne jedem ništa posebno. Samo nešto malo čisto da mi stomak ne bude prazan. Ne preporučujem ni vama nešto mnogo da jedete za večeru!
Pizza♥♥♥
 Waffles♥♥♥
Doughnuts♥♥♥
Ali ne punoo!☺

#Smešne slike sa hranom
Morala sam da ubacim još nešto u ovaj post, pa mi je palo na pamet da stavim neke cool i smešne sličice sa hranom. Svugde sam ih viđala!☺♥
 Moooooooooooo!☺☺☺
 Yes, yes, yesss!!!

 My BFF!
 Me too!



 Ako znaš iz kog je ovo crtanog, komentariši! MOJ SI ČOVEK!!!
The End! Završili smo za danas, nadam se da je vama bilo zabavno čitati ovaj post koliko meni praviti ga! Kisesssss!♥♥♥

16 коментара:

  1. Super post! I ja sam u vezi ručka uvijek prebirljiva,rijetko kad mi se nesto bas sviđa:/

    http://nevergiveup656.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Divan post! Obozavam tvoj blog, samo napred! ♥

    NOVI POST NA MOM BLOGU ---------> http://bartalove.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Super je post, mada po meni pica, krofne i vafle. Sa ovim ostalim se slažem. Što manje slatkiša, sokova, hleba, a više povrća, voća, žitarica i vode. I ja se toga pridržavam što više mogu! I zaista pomaže :)

    girlyworld07.blogspot.com
    - Danijela ✿

    ОдговориИзбриши
  4. Prosto sam ogladnela citajuci post! To znaci da je odlican! :)

    http://doityourselflady23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Dobar post!
    Ogladnila sam samo citajuci ga:) he he

    lifestylebylucija.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Dobar post,alli po meni ne i trebalo da se za veceru jedu slatkisi jer se onda debljas,i nije dobro jesti 3 sata pre spavanja ;)

    http://arianefashionandbeauty.blogspot.co.at/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znam, ali prosto nekad covek ne moze da odoli! Nw jedem ja to stalno, to su samo moji omiljeni.☺♥☺

      Избриши
  7. Ja obozavam boraniju,ne mogu da zivim bez nje hahah ^_^ <3

    ОдговориИзбриши
  8. Idem da jedem, hahahaha!
    ❤❤❤❤❤

    ОдговориИзбриши