петак, 20. фебруар 2015.

YouTubers I Love♥

Ćaos svimaa! Kao što sam rekla češće ću pisati postove da nadoknadimo izgubljeno vreme! I evo sad ću napisati jedan kratak o svim youtuberima koje volim i pratim.
Zaluđena sam YouTube-om i stalno gledam videe na njemu i pronalazim nove i zanimljive kanale koje ću sada podeliti sa vama! Ovo nije cela lista kanala koje pratim. Da ih sve navedem post bi bio kilometarski i ne toliko zanimljiv. Navešću neke od mojih omiljenih!♥♥♥
1.Bethani Mota
Sigurna sam da svi vec znate za nju! Vrlo pozitivna i zabavna! Njeni videi su vrlo zanimljivi i kvalitetni! Nedavno je pustila u prodaju sopstvenu kolekciju odeće i parfem koji svi hvale! Obožavam njen kanal, samo mi je žao što ga sad zapostavlja zbog raznih obaveza.♥☺
2.Mylifeaseva

Takođe jedna jako zanimljiva i pozitivna osoba. Postavlja jako lepe videe. Volim da gledam Expectations Vs Reality, koji su jako smešni. Opsednuta je rajfovima u obliku ušiju, što se vidi po ovoj slici.☺♥
3.Mishel Phan

Obožavam njen kanal. Možete naći videe na razne teme. Nije samo lepota i moda. Daje dosta korisnih saveta. Njeni make up tutorijali su predivni! Izdala je i knjigu koju dosta devojaka ima!☺♥
4.Ingrid Nilsen
Preslatka youtuberka! Dosta toga mi se sviđa na njenom kanalu. Kombinacije koje pravi su predivne, kao i ideje za make up. Ali ipak najomiljeniji su mi favorites videi koje snima.☺♥
5.ThatsHeart
Jaakoo zabavan kanal! Obožavam njen stil oblačenja i haul videe. Vrlo lepo peva i skoro je na svom drugom kanalu počela da se snima kako peva. Takođe su njeni vlog-ovi jako zanimljivi.☺♥
6.StilaBabe09
 Ima preslatke DIY ideje za sve prilike. Svi videi su joj jako zabavni. Q&A su mi omiljeni!☺♥
7.Zoella
 Haul videi i make up tutorijali mi se najviše dopadaju kod Zoelle. Jako je zabavna i obožavam jee!☺♥
8.Yasserstain
 Obožavam ovaj kanal! Videi su presmešni i svaki put jedva čekam drugi! Jedina stvar što mi se nesviđa jeste neredovno objavljivanje novih videa. Ali nema veze, vredi čekati, jer se posle svakog slatko ismejem. Najviše volim da gledam videe "Zbog sira..." i u okviru njih "Dnevne doze deda Toze"!☺
9.Zorannah
Više volim Zoranin YouTube kanal nego blog, što neznači da on nije dobar. Stil oblačenja joj je predivan i drugačiji. Obožavam da gledam njene mesečne favorite i vlogove.☺♥

Došli smo do kraja! Nadam se da ste uživali! U komentarima mi napišite šta bi ste voleli da bude sledeći post! Ćao ,do sledećeg puta!♥♥♥

17 коментара:

  1. Odličan post.
    Ja isto volim Bethany,Zoellu i mylifeseva. Još volim i MayBaby

    http://mywayblogdreamer.blogspot.com/ <--- posjeti i ti moj blog i učlani se ako hoćeš.

    ОдговориИзбриши
  2. Gledam skoro sve ove jutjubere haha :) Pogledaj BeautyPolice101, ona mi je omiljena jutjuberka i ima strava videe :)

    ОдговориИзбриши
  3. Ja sam ti pravi Motavator, pa gledam skoro samo Beth hehe :*. Takodje volim i MayBaby i Yassersteina :)

    sonjastojiljkovic123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Odlican post. ne gledam bas sve ove YouTube-re ali saznala sam za neke nove te cu ih poceti gledati. :)

    http://amyfashion18.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Hvala sto si posetila moj blog, drago mi je da ti se dopada Mr.Kai. :D Super je oaj post, vidim da je ova tema vrlo aktuelna, pa ce se verovatno mnogi zaprepastiti kada kazem da ne gledam apsolutno nikoga. :D Moracu da pocnem izgleda. :) Pratim te sada preko GFC, mozes i ti mene ako ti se moj blog dopada. :)

    http://gospodjicamrvica.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Stvarno je presladak!
      Hvala! Sigurno ces naci neki koji ce ti se svideti!♥☺♥

      Избриши
  6. Uglavnom znam za sve ove jutjubere, volim da ih gledam ali Bethany i Yasser su mi naj :D Zoranini videi su mi skroz kul kada se potrudi oko njih, kao što je onaj My friday night , tako nešto se zove :)
    Sve u svemu, super post! :D

    girlyworld07.blogspot.com
    - Danijela

    ОдговориИзбриши
  7. Одговори
    1. Alishu pratim i dopadaju mi se njeni videi, ali nisu svi mogli da stanu u ovaj post. Tamarin kanal ću pogledati.:-D♥♥♥

      Избриши
  8. Super ti je post, a i blog, samo nastavi tako :)
    Jako bi mi bilo drago da uđeš na moj blog: http://fdiarybyz.blogspot.com/ i pogledaš malo te stisneš follow ako ti se sviđa :) Unaprijed hvala <3

    ОдговориИзбриши
  9. Hvala ti punoo!:-D
    Ja već pratim tvoj blog i baš mi se sviđa kako pišeš!♥♥♥

    ОдговориИзбриши
  10. Neke youtubere i ja pratim a neke ne tako da ću ih morati pogledati ♥♥

    Poseti moj blog i učlani se ako želiš: lovelifewithemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши