среда, 25. фебруар 2015.

Haul!!! February 2015

Gde ste moje devojke! Za danas sam vam spremila jedan haul! U njemu ću vam predstaviti neke proizvode i stvarčice koje sam kupila ovog i prošlog meseca! Pa hajmo da pređemo na temu!☺♥
Prvo ću vam pokazati nešto od stvarčica koje obožavam:
1.Trenerka
Ima dosta razloga zašto volim ovu trenerku!♥ Preudobna je, kad je nosam osećam se kao da sam u pidžami! U isto vreme je i baš, baš topla, ali nije debela. Moram priznati, odmah me je osvojila zbog preslatkih cirkončića oko džepova! Kupila sa je u EXIE-u i koštala je 2000 din., mislim.☺☺☺
2.Majica
Ahhh, obožavam ovu majicu!♥ Toliko dugo sam tražila majicu sa brojem i konačno sam našla neku koja mi se sviđa! Cvetni print na nadpisu i broju izgleda stvarno cool i prelepo! Pronašla sam je u jednom butiku u mom gradu i bila je jako jeftina, 700 din.
3.Prsluk
Najmekša stvar koju posedujem je definitivno ovaj prsluk!♥ Oblačila sam ga po malo hladnijim danima u kombinaciji sa cool majicom. Iz Planete je i bio je malo skuplji. oko 4000 din.
4.Kapa
Čim sam je ugledala u Urban Galleri-u znala sam da je moram imati!♥ Savršeno mi sleže uz jaknu. obožavam nadpis i print na njoj. Koštala je 800 din.
5.Patike
Nešto najudobnije i najlaganije što sam ikada obula. Najpre su mi se svidele zbog prelepe kombinacije boja, a zatim zbog svega ostalog! Marka im je Joma, kupljene su u istoimenoj radnji, a cena im je bila 2700 din.☺
Prelazimo na beauty stvarčice:
1.Body buter
Nikada pre nisam koristila body buter, pa sam razmišljala da li uopšte da kupim ovaj proizvod. Ali nakon nekoliko nanošenja shvatila sam da nisam pogrešila. Pre sveg amiris mu je božanstven. Tako voćkast i svež!♥ Nije mnogo mastan i brzo se suši. Kupila sam ga u Lilly radnji, a koštao je 300 din. Preporučujem ga svimaa!♥☺♥
2.Dezodorans i parfem
B.U. su moji omiljeni mirisi!♥ Trenutno volim ovaj žuti, Wild! Miris baš osvežava, podseća me na proleće. Pošto je ono na pragu volim da naprskam ovo dvoje kada nosim neki komad odeće u cvetnom printu!☺
3. Beli kreon
Beli kreon mi je baš trebao, pošto radi toliko stvari koje nam pomažu da izgledamo budno i takođe se može koristiti za highlith. Uskoro stiže post o mestma na licu gde bi mogli da stavimo kreon, tako da ću tamo više opisati ovaj proizvod!☺
To bi bilo to! Vidimo se u sledećem postu! Budite uvek sa osmehom na licu!☺☺☺☺☺☺☺☺☺♥

8 коментара:

  1. Zanima me cena belog krejona. Trenerkica je preslatka! Volela bih da isprobam ovaj body butter, ne mora konkretno ovaj vec nesto na tu foru jer nikad nisam imala priliku da se susretnem s necim takvim ali zanimljivo zvuci :D
    Super post ♥ ☺

    girlyworld07.blogspot.com
    - Danijela ✿

    ОдговориИзбриши
  2. Trenerka je preslatka! :)

    rancicmilena.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Zaljubljena sam u duks i patike!

    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши