петак, 27. фебруар 2015.

Make my Week!☺☺☺#Pictures that make me Lauth

Zdravo svimaa! Nadam se da ste spremne da se lepo ismejete, jer sam vam pripremila seriju postova koje će ići svake nedelje!☺♥ Radi se o stvarima koje me uvek oraspolože, kojih se uvek setim kada imam loš dan!☺ Najvažnije je da se SMEJEMO, SMEJEMO I SAMO SMEJEMO! Dobro raspoloženje nikome ne može škoditi, a ono utiče i na ljude oko tebe!☺☺☺
Da ja ne dužim više. U ovom postu su moje omiljene slike! Svaki put kad ih pročitam smejem se do suza!☺♥ Evo ih:








 Ova slika me uvek podseti na moju najbolju drugaricu, jer i ja nju uvek zovem kad god jede! Noni, ako čitaš ovo, LY!♥♥♥
 Dešava se!☺☺☺









Hahaha, nadam se da sam vam ulepšala dan, ili možda celu nedelju.XD Sada nam idu dani puni testova i propitivanja u školi, tako da verujem da će vam neke od ovih slika pomoći da ostanete nasmejani!
KEEP SMILEING!!!☺☺☺

16 коментара:

  1. Ahahahhaah :'D Stvarno sam se ismejala do suza xD
    Poseti moj blog i uclani se ako ti nije problem, mnogo bi mi znacilo <3

    sonjastojiljkovic123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Birala sam najsmesnije!☺☺☺
      Sad sam posetila tvoj blog i deluje mi zanimljivo, imas moj foliow!♥☺3

      Избриши
  2. Hahahhahah,skinula sam sve ove izreke i odštampla ih i prilepila na zid u sobi!Sad ću uvek da se smjeme kada ih vidim!

    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Ima super slika, ova prva ispovest mi je kraljevska totalno hahaha :D Ne znam kako je ranije nisam videla :O

    girlyworld07.blogspot.com
    - Danijela ✿

    ОдговориИзбриши
  4. Super slike! Super rubrika!

    GIVEAWAY NA MOM BLOGU :
    - http://fashionholicyeahh.blogspot.com/#_=_

    ОдговориИзбриши
  5. Aa super post, verujem da će mnoge bar malo oraspoložiti. Neke slike sam već videla, neke prvi put vidim, ali priznajem da su me nasmejale sve:D


    Http://littlethings999.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Haha vrlo zanimljiva tema za post,svaka cast na ideji! :)


    http://doityourselflady23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. super ti je post :))
    http://fdiarybyz.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Hahahahahahhahaha super post! Iako vec za sve znam, nasmejala sam se do suzaa 😂❤❤❤❤

    ОдговориИзбриши