среда, 18. фебруар 2015.

Recenzija♥-labello PURE&NATURAL

Zdravo lepotice moje!♥♥♥
Ljutim se na sebe što vam odavno nisam pisala i što nisam stigla da komentarišem postove sa ostalih blogova! Ali sad sam tu i nastavljamo dalje sa druženjem!☺
Za danas sam vam pripremila recenziju moja dva omiljena proizvoda za usne! Radi se o labello proizvodima koji su moji omiljeni. Ova dva su iz kolekcije(tako ću nazvati, ali mslim da se ne kaže "kolekcija"XD) pure&natural, koja mi je delovala privlačno. I umesto da uzmem jedan, kao svako normalan, da ih isprobam prvi put, ja uzela dva, ali nisam pogrešila.
Prvo što me je oduševilo jeste miris! Oba predivno mirišu! Žuti miriše na med i mleko, a plavi na mentu! Ah, moja dva omiljena mirisa! Nisu prejaki, ali su dovoljno jaki da vas obore sa nogu.
Dolaze u pakovanju od 4,8g ili 5,5ml, kao i svi ostali. Vrlo praktični. Pakovanje im je baš slatko. Mislim nije nešto posebno, ali nije baš ni skroz obično.
Što se tiče nanošenja vrlo su lagani, posebno žuti. Osećaj na usnama nije težak, a pritom lepo hidriraju usne. Vrlo su pristupačni po pitanju cene.  Mislim da koštaju oko 190din. ali nisam sigurna jer sam ih kupila na sniženju. Možete ih pronaći u Lilly-u, ali ih ima i u drugim radnjama.
  Oba su mi omiljena, ne znam koji posebno da izdvojim. Plavi hidrira i nakon nanošenja ima efekat hlađenja(ovako ću reći, nadam se da me razumete☺), a žuti je vrlo lagan. Sada moje ocene za kraj:
Boja:/
Miris:10/10
Trajnost:9/10
Pakovanje:8/10
Cena:10/10
Da li kupujem ponovo:DA

25 коментара:

  1. Hej,ja imam plavi i ekstra je. :3
    Baš mi se sviđa tvoj blog kao i postovi.I dobre su ti slike!


    Pogledaj moj blog,ako ti se svidi učlani se:
    http://joka45688.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Mmmmm... :) Posle ove recenzije sigurno cu kupiti neki od ova dva, preslatki su :*

    sonjastojiljkovic123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Ja imam žuti i slažem se s sa tobom oko recenzije žutog,a za plavi ću a razmislim da kupim jer imam oko 15 balzama *.*


    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja imam mnogo balzama, ali se ne mogu zaustaviti u kupovini novog. Kasnije ne znam šta ću sa njima.♥☺♥

      Избриши
  4. Nemam ni jedan ali posle ove recenzije su mi se veoma dopali,verovatno cu ih kupitii...
    Novi post na mom blogu http://everytteens.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Super post! Lijepo si sve opisala ♥

    Pogledaj moj blog: http://nevergiveup656.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Mnogo volim žutu boju, ne znam zašto ali podseća me na radost tako da me pakovanje ovog žutog labella potpuno osvojilo :D
    Vidim da si ih nahvalila, tako da bih mogla da probam (kada potrošim tonu mojih mazalica koje sam nagomilala u sobi xD...)! Još je sa medom, mmm :3
    Divota :D
    Super post <3

    girlyworld07.blogspot.com
    - Danijela

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sigurno će ti se dopasti, ako ga kupiš! I ja imam dosta mazalica, ali meni nikad dosta!☺☺☺♥♥♥

      Избриши
  7. Odlična recenzija Milice. :)

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Hmm,ne koristim ni jedan od ovih ali posle ove recenzije cu ih sigurno isprobati.Odlican post <3

    http://ksenijalukic79.blogspot.com/ pogledaj zadnji post <3

    ОдговориИзбриши
  9. Imam dva ovakva i odlična su.Inače brzo istrošim labelo i samo se gomilaju po sobi.Obožavam labela.Odličan post.

    Poseti moj blog i učlani se ako želiš: lovelifewithemma.blogspot.com ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Takođe imam puno labela i brzo ih potrošim, ali obožavam kupovinu novih!♥♥♥

      Избриши
  10. Mnogo balzama za usta sam isprobala, ali Labellova uvek imam u džepu za svaki slučaj. Stvarno su najbolja :) Odličan post ♥

    http://march-baby-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Probacu labela;D Ada ne zaboravim post je odlican kao i svaki,<3

    ОдговориИзбриши
  12. I meni je ovo najbolje labelo. Probala sam Baby lips za kojim su svi poludeli, ali ipak mi je labello bolje. Pratim te preko GFC i G+, ako zelis mozes posetiti moj blog.

    http://gospodjicamrvica.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  13. Super post. Inače i ja volim Labello.

    http://mywayblogdreamer.blogspot.com/ <-- posjeti i ti moj blog i učlani se ako hoćeš.

    ОдговориИзбриши