недеља, 8. фебруар 2015.

Valentine's Day With Me♥♥♥

Hej devojke! Spremila sam vam neke ideje za DIY poklončić na ovaj poseban dan! Možete iznenaditi dečka ili najbolju drugaricu lakim i super cute čestitkama i sitnim ukrasićima! Videće koliko im značite posebno ako ste kreativni i ubacite  neki svoj detalj i poruku! Let's go!♥♥♥
POKLONITE NEKOME SVOJE SRCE: Mislim ne bukvalno, ali dovoljno će biti ovo papirno!♥
 1.Uzmi papir i presavij ga, a potom nacrtaj srce sa jedne strane i iseci ga!
 2.Ukrasi to srce prelepim bojama i printom!(ja sam izabrala drečavo roze i cikcak print, ti ne moraš ovako)
3.Dodaj XOXO i srculenca zalatnim ili stebrnim markerom.(sa njima najlepše izgleda☺)
4.I sa druge strane napišite nešto lepo osobi kojoj želite da poklonite!(ja sam pisala za BFF♥
ČESTITKA OD SRCA, SRCU!
 1.Presavite papir da napravite čestitku. Od drugog parira isecite pravougaonike i obojte ih kao ombre ili jednobojno! Postavite ih da vidite kako će izgledati i onda...
 2....od selotejpa napravite kružiće i zalepite ih na svaki pravougaonik, a zatim na papir! Postigli smo 3D efekat.☺
 3.Napiši nešto kratko, a lepo!(npr. YOU ARE MY SWEET HEART♥)
4.I sa unutrašnje strane se malo više potrudi. Ja nisam znala šta da napišem, pa sam skratila.☺
LETTER FOR YOU!
 1.Za ovo pisamce presavi papir kao na slici i onda se baci ukrašavanju!
2.Na prvoj strani napiši LETTER FOR YOU, nacrtaj srculence i zaveži divnu sjajnu mašnicu! Unutra napiši nešto lepo dragoj osobi i pokušaj da se što više raspišeš!
SOMETHING FROM THE INTERNET:
Na kraju imam nekoliko predloga sa interneta koje možete da iskoristite.






To je to devojke! Post je malo duži zbog slika(jer moj telefon neće da instalira photo grid!). Nadam se da vam je sve jasno i da će te isprobati neku ideju! Ljubim vas do sledećeg puta!♥:-*♥



27 коментара:

  1. Ove cestitke su slatke!! :)

    rancicmilena.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Preslatko :))

    sonjastojiljkovic123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Super post! Mnogo mi se dopadaju cestitke, a pogotovo ova druga! Slike su super, najvise mi se svidja ova sa teglicom!

    ОдговориИзбриши
  4. Post je odlican. Dala si mi mnogo ideja koje cu ja naravno napravitit svojoj BFF <3
    Sve pohvale! :)

    http://amyfashion18.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. These Ideas are soo sweet! I love them!!!

    I would be sooo happy if we will follow each other and stay in touch, honey! Follow4follow? :D
    xoxo Colli // tobeyoutiful

    ОдговориИзбриши
  6. Vrlo lepo! Jako mi se svidja prva cestitka pogotovu zlatna slova!

    http://doityourselflady23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Baš mi se dopada post! ♥

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Hej hej :) super ti je ovaj post, ali jako mi se sviđa i tvoj cijeli blog :) bilo bi mi drago da pogledaš moj blog: http://fdiarybyz.blogspot.com/ i uzvratiš follow. Hvala unaprijed <3

    ОдговориИзбриши
  9. Druga i treca ideja su top, mada mi se sve sviđaju. Nešto od ideja sa treće slike ću sigurno napraviti. Odličan post ♥ :)

    Poseti moj blog i učlani se ako želiš: http://march-baby-dreamer.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Sviđaju mi se ideje,odlične su iako sam malo zakasnila sa tim.

    Poseti moj blog i učlani se ako želiš: lovelifewithemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema veze, ideje možeš i da iskoristiš za neki rođendan ili proslavu.☺
      Naravno!♥♥♥

      Избриши
  11. super post <3
    Pogledajte moj blog,ako vam se svidja uclanite se
    http://sanjafashioncorner.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  12. Divan post ♥

    http://mywayblogdreamer.blogspot.com/ <--- posjeti i ti moj blog i učlani se ako hoćeš.

    ОдговориИзбриши
  13. Divan post ♥

    http://mywayblogdreamer.blogspot.com/ <--- posjeti i ti moj blog i učlani se ako hoćeš.

    ОдговориИзбриши