петак, 6. фебруар 2015.

Valentine`s Day With Me♥♥♥

Hej moje devojke! Mnoooogoo mi je žao što vam nisam dugo pisala postove! Znate već kako to ide:škola, obaveze... Ali valjda ću to sve nadoknaditi postićima koji su na redu!
Kao što znate približava nam se 14. Februar, tj. Dan zaljubljenih!♥ Vrlo važan dan nama tinejdžerkama. Tada sve očekujemo neki romantičan gest našeg dečka ili simpe.
Kao prvi od nekoliko postova koji će biti o ovom savršenom danu ću započeti kombinacijama, za date ili casual izlazak sa drugaricama! Kombinacije sam pravila na Polyvor-u! Sigurno ste primetile da sam se zaludela.XD
 Prva je vrlo jednostavana, ali je totalno u ovom duhu! Mašnice su mi najslađe!♥☺
I ova je isto casual! Porukica ma maski ili torbici će vam još više ulepšati dan! Ovde sam dodala malo više šminke!☺♥
Malo više sportsko-elegantna, ali jarka boja karmina joj daje nešto više!♥ Narukvisa je božanstvena!
E, ova je više pogodna za date sa dečkom! Crno beli outfit sa dodatkom crvene! Ovde mi je omiljena kombinacija zlata i srebra!☺♥ Nisam mogla da odolim, a da ne stavim savršene štikle.♥
Preslatka haljinica i torbica! Obožavam ovakve kragne na bilo čemu! Crvenkasti detaljčići i bele štikle se odlično slažu!♥

Za kraj je ostala kombinacija sa najviše stvarčica! Sve je super cute i nisam mogla, a da ne stavim! Za rose gold satom sam poludela i maska je predivna. Trenutno mi se mnogo sviđaju ove kao bajkerske jaknice pa sam morala staviti!☺
Nadam se da vam se dopalo i da ste dobile inspiraciju za svoj Valentines Day outfit! Valjda vam ne smetju tolike mašnice, meni su preslatke! Bye!!!♥♥♥

18 коментара:

  1. Najviše mi se sviđa 1 i 6 kombinacija,Lep post :)

    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post. Svi Outfit-i su prelijepi a najvise cetvrti <3

    http://amyfashion18.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Prelepi su outfiti. ♥♥♥

    Giveaway je trenutno na mom blogu ----------> http://bartalove.blogspot.com/2015/02/1-giveaway-pokloncici-tiny-dots.html

    ОдговориИзбриши
  4. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  5. Super post! Najviše mi se sviđa prva kombinacija! Značilo bi mi da se ako možeš da se učlaniš na moj blog i da ga naravno pogledaš i ja sam tebe zapratila!
    justforgirrl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Svidja mi se prva kombinacija! Super post!

    http://doityourselflady23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Hello Dear ! This post is great! :) You have an amazing blog ! :)
    Maybe we can follow each other ? :)
    http://kasjaa.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Thanks!♥♥♥
    Your blog is amazing too! I am your follower now!☺♥

    ОдговориИзбриши