среда, 7. јануар 2015.

How to survive winter (Part 2)

Devojke, opet sam tuuu!
Pre svega želim da vam čestitam Božić, svima koji slave. Mir Božji, Hristos se rodi!!!
Izvinite što ovo juče nisam postavila. Nedostajalo mi je još nekih sličica da bi sve bilo kompletno. Ali evo sad je sve gotovo i možemo odmah početi!!!
 Ova priva kombinacija je veoma udobna i shick. Ide uz sve prilike, bila to kafa sa BFF ili neki rođendan. Dukserica sa flower printom (iz terranove) daje osećaj topline, dok farmerke (iz pasaga) podižu stil na viši nivo. Kao poslednji fashion komad su ove pre cute kanađanke, sa krznom unutra .


Druga kombinacija je više sa elegantne strane. Plavo/siva dukserica sa šišmiš rukavima (neznam gde sam je kupila:-P) i sive pantalone (iz EXIT-a) lepo idu zajedno sa kanadjankama. Pletena narukvica neutralnih boje se savršeno slaže uz ovo. Ovaj look bih ja nosila na rođendane i party-e.




Sledeće fotkice su premeštene u sobu moje BFF.
Imam još jednu elegantnu varijanttu za vas. Meni je ova jedna od omiljenih. Obožavam kožne pantalone ( iz DEPOA). Savršeno se slažu uz cool majicu (iz AMK) koja je pozadi duža. Tu su i cipele, koje me podsećaju na kaubojski stil.
Džemper, savršene žute boje (iz ZARE), farmerke (iz terranove), normal style kanađanke (iz planete) i moja omiljena narukvica. Šta ima udobnije i lepše od ovoga?:-D
 Najbolje je ostavljeno za kraj! Tada...siva majica (iz EXITA) sa nadpisom California, dark wash farmerke (iz pressinga) i UGG čizmice (iz bubamare) sa cirkonima. Cassual i party look. Loving It!<3

To je sve za ovaj post.
Htela bih da se zahvalim mojoj BFF-ici, MINI, kod koje sam fotkala i koja mi je bila model.
Takođe pogledajte blog Teodore Kastratović. Ona ima post o kombinacijama za školu. Evo linka: http://macteagirl.blogspot.com/




2 коментара: