четвртак, 29. јануар 2015.

GBTSWS #My Morning Rutine♥

Hej, devojke! Ovo je poslednji post ove serije, ali ne brinite biće još puno postova i ja imam još puno ideja!☺ Takođe sa strane imate anketu i možete da glasate. Puno bi mi značilo!♥☺ Pa da ne gnjavim više počećemo sa mojom rutinom kada sam popodnevna smena...
08:00-vreme je za ustajanje!!!☺ Možda je nekome rano ustajanje u osam sati kada ideš u školu popodne, ali meni je to sasvim dovoljno i kasnije imam vremena za sve što sam planirala.
I onda odmah uskačem u kupatilo! Perem lice DOVE sapunom i posle mažem NIVEA kremu! Naravno moram i zube da operem mojom Vademecum pastom.
Kada završim u kupatilu, odem na doručak! Njam, moj omiljeni deo jutra!☺ Obično jedem pahuljice, napravim sebi sendvič ili ispržim jaja. Ništa posebno, to i vi sigurno jedete!
Završen je doručak i ja odmah palim TV ili komp! Tu se ne zadržavam puno zato što moram da učim. I tako učim i radim domaći...dok ne dođe 12:30 kada moram početi da se spremam!
Oblačim nešto najudobnije, u čemu se ja najbolje osećam! To bi izgledalo nešto ovako:
Farmerke, omiljeni džemperčić i neki aksesoar. To je dovoljno da izgledam super!(kombinaciju sam pravila preko Polyvor-a, oprobaj se i ti!☺♥) Što se tiče make up-a, nepreterujem. Niko neželi da mu se neko smeje iza leđa zbog tone šminke!! Izaberem sjaj koji mi se slaže uz kombinaciju, stavim malo maskare i belog kreona na oči(unutrašnje uglove). Naprskam omiljeni parfem i stavim kremu za ruke. I to bi bilo to!
Onda spakujem knjige za taj dan i proverim da nisam zaboravila neki domaći, što se dešava...hihi!☺
Naravno moram obuti moje udobne kanađankice. Obožavam ih!♥♥♥ U njima mi je uvek toplo, a takođe su beš lepe!

Last School Tips:
Hi, hi...ništa posebno nisam pripremila za ovaj school tips, ali evo nekih cool motivacionih sličica!
Nadam se da vam se moja rutina svidela! Sigurno se ne razlikuje mnogo od vaše! Vidimo se za neki dan! Ćao!♥☺♥☺♥☺

17 коментара:

  1. Odličan post.Imamo slične jutarnje navike samo što se ja budim u 10-hihi.


    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Bas mi se svidja ovaj post!! :)

    rancicmilena.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican post. Odakle ti ova figura Ajfelovog tornja? Ja bas takvu trazim, ali nigde nisam videla... :) <3

    girlyworld07.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Super post!

    http://doityourselflady23.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Post je super!

    http://worldaroundtina.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan post,pratim tvoj blog odavno. <33 :)
    Ako možeš pogledaj i ti moj i imaš follow. :*

    ОдговориИзбриши
  7. Ćao :)
    Super je blog!
    Ako hoćes,i ti poseti moj blog,i učlani se :)

    rubbies-worldrs.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Sviđa mi se veoma tvoj blog! Kao i ovaj post. Samo tako nastavi!

    Ako želiš učlani se i pogledaj moj blog: http://joka45688.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Sviđa mi se veoma tvoj blog! Kao i ovaj post. Samo tako nastavi!

    Ako želiš učlani se i pogledaj moj blog: http://joka45688.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши